Έχουν περάσει μόλις 2 μήνες από την επίσημη πρεμιέρα του ολοκαίνουριου Honda Prelude και η ιαπωνική εταιρία έχει ήδη έτοιμη μία νέα έκδοση. Δεν έχει ιδιαίτερη σημασία το ότι η συγκεκριμένη έκδοση δεν πρόκειται να κυλίσει τις ρόδες της σε δημόσιους δρόμους καθώς αρκεί μία ματιά για να αποζημιωθείς για το γεγονός ότι δεν πρόκειται να το αγοράσεις και δεν πρόκειται ούτε να το οδηγήσεις αν δεν είσαι επαγγελματίας οδηγός αγώνων. Αυτό είναι το Prelude-GT που αντικαθιστά το όχι ιδιαίτερα ανταγωνιστικό, Civic Type R-GT ως η επίσημη εργοστασιακή συμμετοχή της Honda στην GT500 κατηγορία.
Ως είθισται στα αγωνιστικά της εν λόγω κατηγορίας το αεροδυναμικό πακέτο του Prelude-GT είναι άκρως επιθετικό και εντυπωσιακό αποτελούμενο από τεράστια φτερά, νέους προφυλακτήρες, ένα splitter που ξύνει την άσφαλτο μπροστά, πολυάριθμα πτερύγια, ακόμα περισσότερες εισαγωγές αέρα και αεραγωγούς για την ψύξη των μηχανικών και την απαγωγή θερμότητας και φυσικά έναν τεράστιο διαχύτη στο πίσω μέρος που συνδυάζεται με μία ακόμα μεγαλύτερη αεροτομή. Οι ζάντες ελαφρού κράματος της Rays συμπληρώνουν το πακέτο που όπως συνηθίζεται στην κατηγορία, μπορεί να είναι εξωφρενικό αλλά διατηρεί τα βασικά σχεδιαστικά στοιχεία και τις αναλογίες του μοντέλου στο οποίο χρησιμοποιείται. Έτσι κάτω από τις τεράστιες ποσότητες ανθρακονημάτων διακρίνουμε ακόμα το Honda Prelude, έστω και αν το μοντέλο που θα φτάσει στις εκθέσεις της ιαπωνικής εταιρίας δεν θα διαθέτει πλαϊνές απολήξεις για την εξάτμιση.
Από την άλλη, θα μπορούσαμε να πούμε ότι δεν τις χρειάζεται κιόλας, αφού το μοντέλο παραγωγής θα εξοπλίζεται με έναν δίλιτρο, υβριδικό βενζινοκινητήρα που θα προσφέρει περί τους 200 ίππους. Το αγωνιστικό Prelude-GT από την άλλη, κινείται χάρη σε ένα πολύ πιο σκληροπυρηνικό και αμιγώς θερμικό κινητήριο σύνολο! Στην καρδιά του βρίσκεται ένας δίλιτρος, υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας ο οποίος στέλνει έως 650 ίππους στους τροχούς του πίσω άξονα μέσω ενός 6-τάχυτου, σειριακού κιβωτίου και ενός ρυθμιζόμενου διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης φυσικά. Απέναντι του, το Prelude-GT θα βρει την Toyota GR Super GT500 και το Nissan Z Nismo GT500 που έχουν προβάδισμα τόσο όσον αφορά στην εξέλιξη όσο και στην απόδοση καθώς αν δεν αλλάξει κάτι δραστικά, το Civic Type R-GT για το οποίο οι προσδοκίες ήταν πολύ υψηλές, είναι πιθανό να ολοκληρώσει την σεζόν χωρίς καμία νίκη επαναλαμβάνοντας το αρνητικό ρεκόρ για την Honda για πρώτη φορά μετά το 2016!
Εν τω μεταξύ εμείς περιμένουμε να δούμε αν η Honda σχεδιάζει να εμπλουτίσει την γκάμα του Prelude με κάποια λίγο ή πολύ πιο καυτή έκδοση – μία που θα κοσμείται από το κόκκινο “H” στο καπό και θα απευθύνεται σε ένα πιο ενθουσιώδες κοινό. Ας κάνουμε λίγη υπομονή όμως αφού η εμπορική πορεία του Honda Prelude μόλις ξεκίνησε και μάλιστα όχι σε όλες τις αγορές όπου θα είναι διαθέσιμο.